אילו חלקי חילוף נפוצים יש עבור מלגזות?

מלגזה היא כלי שינוע שבו אפשר להשתמש גם במחסנים סגורים וגם במקומות פתוחים. בגלל שמדובר על כלי רכב מנועי שמבוסס על מצבר חשמלי או מנוע בעירה פנימית, קל להתאים אותו לצרכים של קהל היעד ולאופי של הפרויקט הלוגיסטי. מצד שני, המשמעות היא גם אינטנסיביות גבוהה שמעלה את הסיכוי לסבול מבלאי בחלקים מסוימים של המלגזה.

הנה למשל כמה חלקי חילוף נפוצים והיתרונות שלהם:

תמונה של חלקי חילוף למלגזות הרמה

א. גלגלים למלגזות היגש

מלגזות היגש מיועדות להעברה של חומרים כבדים מסוגים שונים למרחקים קצרים יחסית. בשביל שעסקים במגזר הפרטי והציבורי ייהנו מהיתרונות של מלגזות היגש, הגלגלים חייבים להיות תקינים.

ב. פאנל ולוח בקרה

התפעול של המלגזה מבוצע דרך הפאנל ולוח הבקרה. כאשר הפאנל לא תקין, יש להחליף אותו בחלק מתאים שנכנס במלואו למקום המיועד ומאושר על ידי היצרן.

ג. בוכנות

אי אפשר לדבר על חלקי חילוף למלגזות בלי להזכיר את החשיבות של בוכנה הידראולית. בדגמים עם בוכנה כזו, המלגזה עלולה להפסיק לעבוד כאשר יש בה ליקוי או תקלה. החדשות הטובות הן שניתן להחליף בוכנה הידראולית וניתן להתאים אותה לסוג המלגזה והדגם.

ד. מכלול חשמלי

בתחום החשמל יש חלקי חילוף למלגזות שמחייבים התקנה מקצועית על ידי מי שמוסמכים לכך. בין היתר, אפשר למשל לבדוק את המכלול החשמלי כדי להחליף אותו במידת הצורך ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי בקר אלקטרוני שלא מתפקד כנדרש.

חשוב מאוד לבחור חלקי חילוף שמתאימים למלגזות לפי ההנחיות של היצרן ולוודא שיש עליהם אחריות.

תמונה של בוכנות מלגזה

חזני יוסף בע"מ – חלקי חילוף למלגזות שעובדות טוב יותר

שיחה קצרה עם המומחים של חזני יוסף בע"מ תעזור לך להבין איזה חלקי חילוף הכי מתאימים למלגזה. אנו מרכזים את כל חלקי החילוף החשובים תחת קורת גג אחת ומתחייבים להעניק לך יחס אישי מהרגע הראשון. כעת, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של חזני יוסף בע"מ או לשוחח איתנו טלפונית ולקבל את המידע המעודכן.