הלוואה חוץ בנקאית מיידית

מה כדאי הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה מהבנק? – כך תדעו איזה הלוואה מתאימה עבורכם

היכרות עם המאפיינים השונים של מקורות מימון ומינוף מאפשרת לנו לקבל החלטה מושכלת ומשתלמת גם לגבי ההלוואה הבאה שאותה נצטרך לקחת. במאמר הבא נשווה בין גופים בנקאיים וחוץ בנקאיים ונסביר מה היתרונות של כל אחד מהם

הלוואה היא אמצעי מינוף לגיטימי שבו ניתן להשתמש על מנת לממן רכישות של שירותים ומוצרים. בנוסף, הלוואה היא לעיתים קרובות כלי שעומד לרשותנו כדי שנוכל לייצר תשואה – כמו למשל בהלוואת משכנתא לרכישת דירה או בכל הלוואה אחרת לפתיחת עסק, רכישת מוצרים, גיוס עובדים וכן הלאה. עם זאת, חשוב מאוד לדעת איך לבחור את ההלוואה שהכי מתאימה לנו בכל סיטואציה.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא אמצעי מימון שניתן על ידי חברות פרטיות. את ההלוואה הזו אפשר לקחת מחברות בשוק ההון, מחברות ביטוח, מחברות אשראי או למעשה מכל חברה שהיא לא בנק מוסדי. אם לוקחים הלוואה מחברה חוץ בנקאית, זה אומר שעוברים תהליך מהיר וזריז ויכולים לגייס גם סכומי כסף גבוהים מאוד בלי העמדת ערבים וביטחונות. כמו כן, המשמעות של הלוואה כזו היא שהיא אינה תלויה במצב הנוכחי בחשבון העובר והשב של הבנק.

מה החסרונות של הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה שניתנת על ידי גוף חיצוני ובלי קשר למצב בחשבון הבנק עלולה להיות יקרה יותר. תמורת זה שאנחנו מקבלים מהר את ההלוואה ובתנאים יחסית נוחים, אנחנו צריכים בדרך כלל לשלם ריבית יחסית גבוהה. עם זאת, יש מקום לבחון כל מקרה לגופו ולהשוות בין החברות הפרטיות עצמן. כיום לדוגמא יש המון תחרות בשוק ההלוואות, מה שמעניק לנו יכולת מיקוח גם ישירות מול נציגי החברות עצמם.

מהי הלוואה בנקאית?

הלוואה בנקאית ניתנת על ידי הבנק. בשביל שהבנק יסכים לתת לנו הלוואה, עלינו לעמוד בשורה ארוכה של קריטריונים, תנאים וסטנדרטים. קודם כל, רוב הבנקים לא מסכימים לתת הלוואות משמעותיות למי שיכולת ההחזר שלהם מוגבלת או שחשבון הבנק שלהם במצב לא מאוזן. שנית, יש צורך בהמתנה ובתהליך ארוך של אישורים מהרגע שבו דורשים את ההלוואה ועד שרואים את הכסף בחשבון.

מה היתרונות של הלוואה בנקאית?

הלוואה בנקאית בדרך כלל תהיה הכי משתלמת מבחינת תנאי הריבית ואפשרויות ההחזר. מנגד, יש לזכור שהיא לא מתאימה לכל אחד. כך למשל כמעט בלתי אפשרי לקחת הלוואה כזו בתנאים טובים אם נמצאים במצב של חריגת יתר בחשבון הבנק. בנוסף, הלוואה בנקאית רגילה תהיה פחות רלוונטית לגברים או נשים שצריכים את פתרון המימון באופן דיסקרטי ובלי להעמיד ערבים ובטחונות – בעיקר אם מדובר על סכום משמעותי.

אז איזה הלוואה עדיף לבחור? 

הלוואה חוץ בנקאית מיידית היא הפתרון האידיאלי עבור מי שרוצים לפעול במסלול שאינו פורמלי. הלוואה כזו מתאימה לבעלי חשבונות בנק במצב של חריגת יתר, למי שצריכים הלוואה לכל מטרה, למי שלא רוצים להעמיד ערבים וביטחונות ולמי שחשוב להם לקבל את הכסף מהר ובצורה מסודרת מאשר לשלם פחות ריבית. במידה והריבית עומדת בראש סדר העדיפויות, יכול להיות שבבנק ניתן יהיה לקבל תנאים טובים יותר.

גם הלוואה חוץ בנקאית צריך לדעת מאיפה לקחת!

הגורם שאליו פונים על מנת לקחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית משפיע על שביעות הרצון שלנו. בשביל שנהנה מהיתרונות של הלוואה כזו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כדאי לקחת אותה רק מחברה אמינה. אם אנחנו לא בטוחים לגבי האמינות של חברה מסוימת, נרצה לקבל המלצות.