ממיר מתח 220 ל 110

מהו שנאי אוטוטרפו ולמי הוא מיועד?

היכרות עם המאפיינים השונים של שנאי אוטוטרפו יכולה להתאים לכל מי שצריכים להמיר מתח מארצות הברית לישראל. בנוסף, כדאי לדעת איך עובד ממיר מתח 220 ל-110 על מנת לשלב אותו בבית, במשרד או בעסק

שנאי אוטוטרפו הוא מוצר שתומך במכשירים בהספק עד 400 ואט ותפקידו להמיר מתח 110 וולט משקע 220 וולט. במילים אחרות, כל מה שצריך לעשות על מנת להשתמש בשנאי מסוג ממיר מתח מארה"ב לישראל הוא לחבר אותו לשקע 220 וולט סטנדרטי בקיר. לאחר מכן, תפקיד השנאי הוא להוציא מתח 110 וולט וכך לאפשר את הפעלת המכשירים החשמליים בצורה תקינה. 

איך בוחרים שנאי ממיר מתח מארהב לישראל?

בחירה נכונה של כל סוג ממיר מתח 110 220 ולהפך 220 ל-110 דורשת השוואה בין הדגמים לפי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן. יתרון המפרט הטכני בא לידי ביטוי בכך שמופיעים בו נתונים אובייקטיביים, שבהם אפשר להיעזר על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר. באמצעות הנתונים המופיעים במפרט המלא של כל ממיר מתח, ניתן לדעת לאיזה סוגים של מכשירים חשמליים ומה אפשר לעשות איתו.

האם יש מקום לקבל המלצות על שנאי אוטוטרפו?

השאלה המתבקשת היא האם כדאי לבחור סוג כזה או אחר של ממיר מתח 220 ל 110 על פי המלצות. מצד אחד, אפשר בהחלט לסמוך על אנשים קרובים שניסו בעצמם סוג כזה של ממיר מתח מארהב לישראל ואף היו מרוצים מהתוצאות כי אף נזק לא נגרם למכשיר החשמלי שלהם. מצד שני, יכול להיות שנתוני המכשיר שבו הם השתמשו לא בהכרח זהים לנתוני המכשיר שלנו. לכן, כדאי להוסיף למשוואה המלצות מבעלי מקצוע.

מה עושים עם ממיר מתח?

החדשות הטובות הן שכיום קל מאוד להשיג את השנאי ולשלב אותו בארגז הכלים הטכני של משק הבית. הוא מתאים לשימושים פרטיים ולמי שרגילים להזמין מכשירי חשמל באינטרנט מאתרים בחו"ל, או למי שחזרו מביקור מעבר לים. אבל בדיוק באותה מידה, הוא יכול להתאים גם ללקוחות עסקיים: החל מבעלי משרדים וחנויות, דרך חשמלאים ועד מהנדסי חשמל ובעלי מקצוע.

כמה עולה שנאי אוטוטרפו?

מחיר השנאי נע סביב 250 ש"ח והוא מיועד להפעלת מוצרי חשמל 100-120 וולט בישראל. בגלל שהוא תומך בסוגים שונים של מכשירי חשמל בהספק עד 400 ואט, אפשר להפעיל אותו בראש שקט גם עם מכשירי חשמל ביתיים וגם עם מכשירים שצורכים כמות גבוהה יותר של אנרגיה. מעבר לכך, הוא מתאים למגוון מוצרים רחב אש נמצאים כמעט בכל בית ודירה: החל מקונסולות משחקים, דרך מקררים ועד מכונות כביסה. 

איפה מיוצר השנאי?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, העובדה שמדובר על ממיר מתח מארהב לישראל לא אומרת שהוא לא עומד בתו תקן מקומי. אם בוחרים נכון שנאי אוטוטרפו ובודקים מי עומד מאחוריו, לא אמורה להיות אף בעיה להשיג אותו מיצרן מקומי. כאשר רוכשים את השנאי מיצרן מקומי, מרוויחים קודם כל את תו התקן הישראלי. בנוסף, מבטיחים זמני אספקה מהירים ויודעים שיש למי לפנות.

הגיע הזמן לשנאי בבית או במשרד

עוד טעות נפוצה היא לחכות עד שיהיה צורך במכשירי חשמל שדורשים המרת מתח על מנת להשיג שנאי אוטוטרפו. במקום זה, מה שעדיף לעשות הוא לרכוש אותו במחירי מבצע ובמידת הצורך לשמור אותו בצד. כך גם אם מקבלים את מכשירי החשמל במתנה, יש איך להפעיל אותם באופן בטיחותי.