הסכם מכר מקרקעין

כל מי שעושה עסקת נדל"ן, יודע כי עליו להיערך לשם כך ולבדוק היטב כל פרט שמרכיב את העסקה וזאת על מנת להבטיח כי אכן העסקה תהיה בטוחה לגמרי ללא כל כחל ושרק.

בכל מה שקשור לעסקאות נדל"ן ההמלצה היא לפנות אל עורך דין מקרקעין וכך לוודא כי כל העסקה נעשית בצורה הנכונה על פי חוק.

כאשר אתם נעזרים בשירות של עו"ד לענייני מקרקעין ולא משנה אם אתם נמצאים בצד של הקונה או בצד של המוכר, אתם למעשה נהנים מהאפשרות של עסקה הנעשית בראש שקט ובטוח בלי כל חשש ובלי כל לחץ שמא יש איזשהו עוקץ או סעיף לא ברור בכל העסקה הזו. 

עורך דין מקרקעין בנהריה

מתי כדאי לקבל יעוץ של עו"ד מקרקעין?

כפי שכבר ציינו לעיל, כל עסקה הכוללת קנייה של נכס או מכירה של נכס, מחייבת בדיקה יסודית של כל המרכיבים ושל כל הסעיפים של החוזה. יש הרבה מאוד דברים שעין רגילה לא יודעת להבחין בהם ועל כן היא גם לא תשים לב אליהם. מה שעלול להוביל לכך כי העסקה בעצם לא תצליח והכול ירד לטמיון בסופו של דבר.

 אף אחד לא רוצה להיקלע למצב כזה או לסיטואציה כזו אשר בה הוא מפסיד את כל כספו רק בגלל שהוא לא היה מודע לדבר פשוט כל כך כמו רישום בטאבו, הערות אזהרה, שעבודים של נכסים וכן הלאה.

מה חשוב לדעת על עסקאות מקרקעין?

אם אתם עומדים לקראת עסקת מקרקעין, כדאי מאוד שתעשו מעט שיעורי בית ותלמדו על כל הנושא הזה של מקרקעין. נכסים יכולים להיות רשומים על שמו של המוכר שבא למכור לכם את הנכס אך באמת זה ממש לא חלק. יש מקרים אשר בהם יש גם שותפים שלא באמת מוכנים להסכים לעסקה הזו, יש מצבים אחרים אשר בהם יש בנייה לא חוקית בנכס מה שעשוי להוביל לצווי הריסה בהמשך.

יש גם מבנים שאינם חוקיים מלכתחילה וכל הערך של המכירה לא שווה דבר. בקיצור, לא פשוט ולא מובן מאליו כל קנייה או מכירה של עסקת מקרקעין.
בגלל שכך, ההמלצה שלנו היא שלא לוותר על ליווי מקצועי של עורך דין התחום אשר יבטיח כי אכן הכול ייעשה כמו שצריך, וכי הנכס הנמכר או הנרכש יהיה בטוח בכל מאת האחוזים ללא כל בעיה חוקית מכל סוג שלא יהיה.

עו"ד מקרקעין בהנהריה

כשאתם מחפשים שיורת של עו"ד מקרקעין באזור נהריה, עליכם לשים לב כי אכן הגעתם אל איש המקצוע הנכון ביותר עבורכם. השוק של עורכי הדין מוצף באנשי מקצוע רבים אשר אלו מציעים את שירותיהם לציבור. אנחנו יכולים למצוא את עצמינו תוהים ומתלבטם במי באמת לבחור ואת השירותים של מי לשכור. חשוב תמיד לברר היטב על המקצועיות והניסיון של איש המקצוע ולבחור בהתאם. עו"ד ראובן מלאך עומד לרשות תושבי נהריה והסביבה בצורה מקצועית, פרקטית ורגישה בו זמנית.