כל הפתרונות בשביל מי שתיה לבית ולעסק שלך

מי שתיה מסוננים הפכו פופולריים יותר ויותר עקב העלייה במודעות לאורח חיים בריא.

שתיית מים הינו דבר חיוני לשמירה על אורח חיים בריא ועל התפוקה היומית שלנו. בעקבות כך גדל הביקוש אצל הצרכן העסקי והפרטי למי שתיה מסוננים ובריאים. המבחר למתקני מים הוא גדול לדוג': מיני בר מים, מתקן מים רצפתי וגם מיני בר שבת לשומרי המסורת כך שכל אחד יכול למצוא את המוצר והפתרון המתאים לו בדיוק! בין אם זה להנות ממים קרים, חמים או אפילו מוגזים. והכי חשוב שבעזרת פתרונות אלו תוכלו להישאר רגועים שאתם מספקים מי שתייה -מסוננים, נקיים, ובריאים למשפחה, לעובדים וללקוחות שלכם.

מתקן מי שתיה קולר ביתי מיני בר מים
מתקן מי שתיה

במידה ואתם לא רוצים שבמטבח שלכם יהיה-
מיני בר מים או קולר ביתי.

ישנם גם כמה סוגים של מערכות סינון תת כיוריות:

  1. מערכת תת כיורית– ישנה אפשרות למערכת תת כיורית רגילה של סינון מים וישנה אפשרות למערכת תת כיורית  שמקררת ומחממת את המים. אך בשונה מהמערכת הקודמת מערכת זו יכולה גם לספק מים מוגזים לשתייה.
  2. מערכת אוסמוזה הפוכה הינה מערכת שמיועדת לשימוש תעשייתי או ביתי לטיהור מוחלט של מי השתייה והתפלת המים. ישנם מספר דגמים של מערכת אוסמוזה הפוכה כך שכל אחד יכול לבחור את הדגם שהכי נכון ומדויק לו.
    בדומה למערכת תת כיורית גם מערכת זו מותקנת מתחת לכיור כך שאינה "גוזלת" מקום על השיש במטבח.

    מים מסוננים לבריאות שלך
    מערכת אוסמוזה הפוכה

יהיו הצרכים אשר יהיו בטוח שיהיה מתקן למים קרים או מערכת סינון מים שתתאים לדרישותיך.
אך חשוב לדעת!
לא משנה באיזו מערכת תבחרו לעסק או לבית כדאי ואף מומלץ לוודא שהמערכת עדכנית ומתוחזקת כראוי, על מנת שתוכלו ליהנות מדי יום ממי שתייה בטוחים ונקיים. ואם כבר בחרתם מערכת שתתאים לדרישות שלכם חשוב שתדעו שהתקנת מערכת כזו לא רק תספק מי שתייה באיכות טובה יותר ותתרום רבות לבריאותכם, אלא גם יכולה להיות חוויה מהנה לכולם.
אז… לחיים! ????

לא יודעים איזה מערכת סינון מים הכי תתאים לכם?
רוצים להתייעץ עם מומחים כדי לדעת איזה מערכת מי שתייה תתאים לכם?

לחצו כאן ונעזור לכם!

רוצים לקרוא עוד על פתרונות למי שתיה מסוננים? הכנו לכם כמה מאמרים בנושא: