השכרת מלגזה

כל מה שחשוב לדעת על תהליך השכרת מלגזה

התהליך של השכרת מלגזה מבוסס על אפיון צרכים מול הלקוח, על תיאום לוח זמנים ומחיר ולאחר מכן על הקצאת הכלי עם או בלי מפעיל ייעודי. במאמר הבא נסביר למה חשוב לעבור את כל השלבים ועם מי אפשר להתייעץ

השכרת מלגזה היא פתרון יעיל לקהל יעד מגוון. קודם כל, פתרון מן הסוג הזה יכול להתאים לבעלי מקצוע או אפילו אנשים פרטיים שצריכים להשתמש במלגזה כדי לבצע עבודות לוגיסטיקה ושינוע של מטען – אבל אין להם בהישג יד את הכלים המתאימים. חוץ מזה, השכרת מלגזה רלוונטית גם לחברות הלוגיסטיקה עצמן במקרים של תקלה בכלים הקיימים, מחסור בכוח אדם או פרויקטים גדולים שאין להן גיבוי מתאים מבחינת רשימת הציוד.
השאלה המתבקשת היא מה בדיוק צריך לעשות על מנת לשכור מלגזה. כאן למשל יש כמה שלבים שחוזרים על עצמם מול כל החברות שעוסקות בתחום, לכן חשוב להכיר אותם ולהבין למה לצפות:
א. אפיון צרכים – הדבר החשוב ביותר בהשכרת מלגזה הוא לדאוג מראש לכך שהיא תתאים לצרכים ולאופי השימוש הצפוי. בשביל לוודא התאמה מן הסוג הזה ברמה המדויקת ביותר, מבצעים אפיון של הצרכים. על האפיון אחראיים מצד אחד הלקוחות שצריכים את המלגזה ומצד שני החברה שמשכירה אותה. ככל שאפיון הצרכים מבוצע בצורה מדויקת ויסודית יותר, כך עולה הסיכוי לאתר מלגזה רלוונטית להשכרה מיידית.
ב. תיאום לוח זמנים – השלב השני בתהליך השכרת מלגזה הוא לתאם לוח זמנים. ראשית, לוח הזמנים חשוב כי הוא קובע מתי המלגזה תגיע לאתר העבודה ומתי ניתן יהיה להתחיל להפעיל אותה. שנית, ללוח הזמנים יש השפעה על המחיר: העלות של השכרת מלגזה היא ליום, אך השכרה לתקופה ארוכה תוזיל את המחיר.
ג. הקצאת הכלי עם או בלי מפעיל – בשלב האחרון הלקוח מתאם מול חברת ההשכרה את הקצאת המלגזה עם או בלי מפעיל ייעודי. השכרת מלגזה עם מפעיל רלוונטית בעיקר לאנשים פרטיים או בעלי מקצוע שלא מגיעים מתחום הלוגיסטיקה, בעוד בדרך כלל חברות לוגיסטיקה שיש להן מפעילי מלגזה מוסמכים יכולים לבחור לשכור את הכלי בלבד וזאת על מנת לחסוך בהוצאות.

היתרונות

השכרת מלגזה

 

 

 של השכרת מלגזה

המטרה של הקפדה על כל השלבים השונים של השכרת מלגזה היא ליהנות מהיתרונות של השירות הזה לעומת האלטרנטיבות. מטבע הדברים, זול יותר לשכור מלגזה לפרויקט חד פעמי מאשר לקנות אותה. חוץ מזה, השכרת מלגזה הופכת המון דגמים טובים לרלוונטיים – באופן שלא זמין עבור חברות לוגיסטיקה קטנות, קבלנים בענפי הבנייה והשיפוצים, מפעילים של מחסנים ואולמות תצוגה וכן הלאה.
מלבד המחיר, כדאי לבחור שירותי השכרה של מלגזה לפי אמינות החברה. בשביל לדעת עד כמה חברה מסוימת אמינה, ניתן להתייעץ עם לקוחות קודמים שממליצים עליה.