מזרן ספוג לקמפינג

היכרות עם סוגים שונים של פתרונות לינה בשטח היא חלק בלתי נפרד מהיערכות לקמפינג. אבל מה היתרונות של מזרן ספוג לקמפינג ואיך בוחרים אותו? הנה המדריך המלא

יציאה לקמפינג מבטיחה חוויה מושלמת לכל בני המשפחה. כל מי שיוצאים לקמפינג חוזרים עם סיפורים שמלווים אותם גם הרבה אחרי שמסיימים לקפל את האוהל, מה גם שמדובר על הזדמנות מעולה לחשוף את הילדים וגם את ההורים לאתרי טבע שונים ברחבי הארץ. עם זאת, הכנה לקמפינג גם מחייבת היערכות שונה לגמרי מכל חופשה אחרת.

אחד הדברים שצריך לחשוב עליהם לקראת קמפינג בחיק הטבע הוא כמובן איפה בדיוק הולכים לישון. אם בוחרים להקים אוהל או מצטרפים אל מאהל קיים, יכול להיות שנהיה חייבים להביא איתנו שק שינה או מזרן. במידה ומגלים שמזרן הוא האופציה הטובה ביותר, אין ספק לגבי היתרונות של מזרן ספוג לקמפינג.

מה היתרונות של מזרן ספוג לקמפינג?

מזרן ספוג לקמפינג מציע כמה יתרונות מאוד משמעותיים שאותם אפשר להרגיש גם לפני וגם במהלך השהות בשטח. הנה כמה מהם:

א. נוח לשאת אותו – מזרן ספוג לקמפינג מגיע במשקל נמוך של כמה קילוגרמים בודדים בלבד. המשמעות היא שנוח לשאת אותו ממקום למקום ואין צורך במאמץ פיזי או בעזרה מפתרונות שינוע לוגיסטיים.

ב. אפשר לכופף אותו – ספוג הוא חומר שאותו ניתן לכופף בעדינות באמצעות הידיים. בזכות העובדה שאפשר לכופף פחות או יותר כל דגם של מזרן ספוג לקמפינג, ניתן גם להכניס אותו לרכב פרטי או כמובן לג'יפ.

ג. עלות משתלמת – מזרן ספוג לקמפינג משתלם כלכלית לעומת כל אלטרנטיבה אחרת. הוא מבטיח חווית קמפינג מושלמת ואחרי שחוזרים הביתה אפשר להציע אותו לאורחים שמגיעים לביקור ספונטני בתקופות עמוסות.

ד. נוחות אורטופדית – אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של מזרן ספוג לקמפינג בלי להזכיר את העובדה שהוא פשוט מאוד נוח. הנוחות האורטופדית מוכיחה את עצמה גם בלינה קצרה בשטח, גם אצל מבוגרים וגם אצל ילדים ואפילו אם מגיעים לאזור שהקרקע שלו לא שטוחה אלא מלאה בחצץ ואבנים.

איך בוחרים מזרן ספוג לקמפינג?

השאלה היחידה שנותרה פתוחה לפני הקמפינג הבא היא איך בוחרים מזרן ספוג לקמפינג. מצד אחד, כולנו רוצים לישון טוב יותר בתנאי שטח ולקום רעננים כל בוקר מחדש לעוד יום בחיק הטבע. מצד שני, קיימים המון דגמים שונים של מזרנים ולא קל לבחור ביניהם.

הפתרון הוא להשוות בין סוגים שונים של מזרני ספוג גם לפי פרמטרים אובייקטיביים וגם לפי שיקולים סובייקטיביים. אובייקטיבית, נרצה לדוגמא לבחור מזרן ספוג לקמפינג לפי מחיר, מידות וזמינות במלאי לקראת תאריך הקמפינג. סובייקטיבית, חשוב לבחור מזרן ספוג לקמפינג גם לפי המלצות של חברים ובני משפחה שניסו אותו והיו מרוצים.

מזרן ספוג לקמפינג