ציוד לבריכה ביתית

בעלי בריכה ביתית מכל סוג חייבים ציוד משלים. אבל איך משיגים את הציוד האיכותי והטוב ביותר, מה עושים איתו ועם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה או התלבטות? הנה המדריך המלא

היכרות עם סוגים שונים של אביזרים לבריכה היא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה והתפעול. מצד שני, בחירת ציוד לבריכה ביתית עלולה להיות משימה מורכבת: לא תמיד ברור לנו איך לבחור את הציוד המתאים, לא תמיד יש לנו עם מי להתייעץ ולא תמיד אנחנו יודעים לפי מה להשוות בין היצרנים והמותגים.

החדשות הטובות הן שניתן כיום לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. אם בוחרים ציוד לבריכה ביתית מתוך קטלוג של חברה שמתמחה בזה, סביר להניח שנוכל גם לחסוך בהוצאות וגם לחסוך זמן. 

איזה ציוד הבריכה שלכם חייבת?

מצד אחד, קיימים המון הבדלים בין סוגים שונים של בריכות ביתיות. הציוד הרלוונטי לבריכה בנויה מבטון לא קשור לבריכה עילית, מה גם שבתוך הבריכות העיליות עצמן יכולים להיות הבדלים רבים בין הציוד בגלל פרמטרים כגון מיקום, גודל וכן הלאה. מצד שני, הנה למשל רשימה שבלעדיה כמעט בלתי אפשרי לתפעל אף סוג של בריכה ביתית:

א. מחמם מים לבריכה ביתית – מחמם מים לבריכה ביתית הוא כבר מזמן לא פריבילגיה של בעלי בריכות גדולות בלבד. באמצעות מחמם מים ניתן להפוך את הבריכה לזמינה, נגישה ורלוונטית כל השנה ואפילו לחסוך בהוצאות. ברוב המקרים, יהיה משתלם יותר להתקין מחמם מים לבריכה ביתית ולהמשיך להפעיל את המשאבה ואת מערכות החיטוי מאשר לרוקן את המים בחורף ואז למלא אותם מחדש בקיץ.

ב. כלורינטור צף לבריכה – אי אפשר לשמור על ניקיון וסטריליות של הבריכה בלי כלורינטור. היתרון של כלורינטור צף לבריכה בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים לכל סוגי הבריכות, לרבות בבריכות קטנות או גדולות. בעלות נמוכה וביעילות מוכחת, כלורינטור יכול וצריך לעשות את ההבדל מבחינת שמירה על ניקיון ומניעת תחלואה.

ג. ציוד לניקוי בריכות ביתיות – חוץ מאשר ערכות בדיקה, כימיקלים, רובוטים וכאמור כלורינטור, יש ציוד לניקוי בריכות ביתיות שדורש מאיתנו מעורבות אקטיבית. כאן אנו מוצאים למשל את הרשת או את הרובוט הידני, שאותם אפשר להפעיל גם מרחוק ולכל אורך השנה.

ד. כיסויים או משטחי הגנה תחתונים – כיסוי נועד על מנת למנוע מגשמים להיכנס לבריכה ולהגן מפני נפילות. לעומת זאת, משטח הגנה תחתון מתאים לבריכה עילית ומאפשר לבנות אותה על כל סוג של אדמה. ביחד, הציוד הזה הופך את הבריכה למשודרגת ומוגנת יותר.

לסיכום, כדאי להשקיע בבחירה נכונה של ציוד לבריכה ביתית וכך ליהנות מכל היתרונות שלה. לאחר מכן, כל מה שיישאר לנו לעשות זה להסתכל על המפרט המלא של הציוד ולברר איזה ממנו רלוונטי עבורנו.