מערכות ספא ביתיות

מערכות ספא ביתיות

בחירה נכונה של מערכות ספא ביתיות מאפשרת לשפר את איכות החיים ומבטיחה שעות של הנאה לכל המשפחה. עם זאת, חשוב לדעת איזה אביזרים נדרשים על מנת להקים מערכת מן הסוג הזה ובעיקר להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הגודל והמפרט שלה

מערכות ספא ביתיות הן כבר חלק בלתי נפרד מהחצר, הגינה, המרפסת או הגג של כולנו. אם מתאימים את מערכת הספא לגודל חלל החוץ, אין שום בעיה ליהנות ממנה למשך שנים רבות. כמו כן, המחירים של מערכות ספא מן הסוג הזה נמצאים במגמת ירידה וכבר לא צריך לקחת הלוואה כדי לממן אותן.

כיום למשל ניתן להשיג גם מערכות ספא ביתיות וגם את האביזרים המשלימים מול אותה חברה ובצורה מסודרת. זה מבטיח לנו לא רק זמני אספקה קצרים יותר של מערכות ספא מעולות, אלא גם חיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות.

מה היתרונות של מערכות ספא ביתיות?

היתרון של מערכות ספא ביתיות בא לידי ביטוי בכך שהן משפרות את איכות החיים. עם מערכות כאלה כבר לא צריכים להיות תלויים במנוי למכוני קאנטרי או ספא, אלא יכולים לצאת החוצה בכל רגע נתון ולהשתכשך במים חמים ומפנקים.

מעבר לכך, מערכות ספא ביתיות מבטיחות שעות של הנאה. אמנם קיימת מגבלת בטיחות מסוימת עבור ילדים, אבל אין סיבה שמבוגרים ייפגעו מכך. כמו כן, אפשר מלכתחילה להתאים דגמים שונים של מערכות ספא ביתיות לצרכים של קהל היעד ולגיל הממוצע במשפחה.

איזה אביזרים צריך כדי להקים מערכות ספא ביתיות?

הדבר החשוב ביותר הוא להשקיע במפרט איכותי של מערכות ספא ביתיות וכך ליהנות מהן גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. כדי לעשות את זה, יש כמה אביזרים שצריכים לקבל את מלוא תשומת הלב:

  • כימיקלים וערכות בדיקה – התנאי להפעלת מערכות ספא ביתיות בצורה בטיחותית וסטרילית הוא להקצות כימיקלים וערכות בדיקה כחלק בלתי נפרד מהתחזוקה. הוראות השימוש מופיעות על המוצרים והן לא דורשות ידע קודם.
  • אביזרים נלווים – קיימים אביזרים נלווים שונים שאפשר לשלב במערכות הספא הקיימות. אביזרים אלו יכולים להיות משענות ראש, שואב לכלוך, תאורת LED, ספסלי ישיבה מתנפחים ועוד.
  • כיסויים קשיחים – מערכות ספא ביתיות זקוקות לכיסויים קשיחים. הכיסוי לא רק עוזר לשמור על המים החמים וכך הופך את המערכת לזמינה ורלוונטית כל השנה, אלא גם מונע בלאי.

איך בוחרים מערכות ספא ביתיות?

השלב האחרון בהשוואה בין סוגים שונים של מערכות ספא ביתיות הוא לבדוק את המחיר. השוואת מחירים עוזרת להתאים את מערכת הספא לתקציב ובעזרתה ניתן להתרשם מההבדלים בין הדגמים.

 בנוסף, יש לחשב גם את עלות המערכת עצמה וגם את עלות האספקה, המשלוח או ההרכבה. כל זה יחד מאפשר להשיג הצעת מחיר מנומקת בלי הפתעות.