רמקולים גיימינג

איך לבחור נכון רמקולים גיימינג ?

חווית משחק מושלמת מחייבת שילוב בין וידאו ואודיו. אז איך משדרגים אותה עם רמקולים גיימינג מתאימים ומה כדאי לבדוק לפני שבוחרים אותם? הנה כל התשובות

בהשוואה בין סוגים שונים של מערכות שמע למחשב הוא תחום שמחייב התייחסות מיוחדת. קודם כל, המטרה היא להשתמש ברמקולים המתאימים על מנת לשדרג את חווית המשחק. אז בעוד בהאזנה למוזיקה אנחנו מחפשים למשל בעיקר את הבס והרקע, ברמקולים שמיועדים לגיימינג נרצה חוויה שתהיה דומה ככל האפשר לקולנוע: הן מבחינת הקול והן מבחינת הרקע.

חוץ מזה, בבחירת רמקולים מחייב סנכרון מלא עם שאר האביזרים שלנו. רק חווית משחק שמשלבת בין וידאו לאודיו תאפשר לנו להיכנס לעלילה, לפצח את החידות ולהתמודד עם האתגרים. בשביל לסנכרן את זה כל עם מחשבים או קונסולות גיימינג, הרמקולים חייבים להיות בעלי מפרט טכני מתקדם.

מה ניתן ללמוד מהמפרט של רמקולים מומלצים לגיימינג?

רמקולים גיימינג מבית JBL בדגם QUANTUM DUO למשל הם דוגמא מעולה לדור החדש של פתרונות האודיו. הנה כמה דברים שניתן ללמוד מהמפרט המלא של הרמקולים האלה והיתרונות שאותם הם מגלמים בתוכם עבור חובבי גיימינג מכל רחבי העולם:

עקומת קול ייעודית למשחקים

אפשר להרגיש מהרגע הראשון את ההבדל בין רמקולים גיימינג מבית JBL בדגם QUANTUM DUO לבין רמקולים רגילים. בין היתר, זה בא לידי ביטוי בתכנון עקומת קול ייעודית למשחקים. מאחורי הקלעים, רואים את זה במפרט הטכני באמצעות דרייברים וטוויטרים שנבחרו בקפידה ויוצרים את הקול המציאותי ביותר.

מבנה הרמקולים

בהירות הצליל והשילוב עם בס חזק ועוצמתי מבוססים על דרייברים חשופים ופטיפי פס מאחור. המבנה הזה של הרמקולים מושלם למשחקים, כי הוא מבטיח שלא נפספס אף פרט קטן שמתרחש על המסך.

אפקטי תאורה

בהירות הצליל והשילוב עם בס חזק ועוצמתי מבוססים על דרייברים חשופים ופטיפי פס מאחור. המבנה הזה של הרמקולים מושלם למשחקים, כי הוא מבטיח שלא נפספס אף פרט קטן שמתרחש על המסך.

חיבור לכל קונסולה או מחשב

אי אפשר לדבר על היתרונות של רמקולים גיימינג מבית JBL בדגם QUANTUM DUO בלי להזכיר את העובדה שהם מתחברים בקלות לכל קונסולה או מחשב. ניתן למשל לחבר אותם בתוך שניות ספורות למחשב עם מערכת הפעלה מק ו-ווינדוס, או כמובן לסנכרן עם קונסולות המשחקים. לאחר מכן, הרמקולים משדרגים מיידית את חווית המשחק ולא דורשים תפעול נוסף של ההגדרות.

נתונים ומידות

בעת השוואה בין סוגים שונים של רמקולים גיימינג הוא תחום שמחייב אותנו להסתכל גם על נתוני הסביבה בחדר. כדי שחווית המשחק תשתדרג, כדאי לנו למשל לבחור היטב איפה למקם את הרמקולים ולדאוג שהם לא יפריעו לנו לזווית הראייה של המסך. כאן היתרון של הרמקולים הוא מידות נוחות, נתונים טכניים מזמינים ורמת גימור אידיאלית.

כך בוחרים את הרמקולים המתאימים

בעת השוואה בין סוגים שונים של רמקולים גיימינג הוא ללא ספק תחום שבו הכי טוב לבסס את הבחירה על המלצות. את ההמלצות אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה או בהתייעצות עם אנשים אחרים באינטרנט.

אבל בסופו של דבר, אין תחליף לרמקולים המיוצרים על ידי חברות גדולות ומוכרות. אז כדי ללכת על בטוח, הכי טוב לבחור רמקולים מבית JBL בדגם QUANTUM DUO ולגלות מחדש חווית משחק משופרת. אחרי שמתרגלים אליהם, כבר קשה ולא צריך לחזור אחורה.
חנות הטכנולוגיה 360 עולם של חדשנות שנמצאת בתל אביב, מציעה באתר ובחנות את המוצר במחירים אטרקטיביים שלא תמצאו בשום מקום אחר!