מיקרוטופינג למטבח

היתרונות של מיקרוטופינג למטבח

בטון מוחלק הוא פתרון ריצוף מושלם עבור המטבח שבזכותו אפשר להשיג יתרונות רבים מבחינת עמידות, תחזוקה, אסתטיקה ועוד. בנוסף, ניתן לבחור את הגימור של הבטון המוחלק לפי דרישות הלקוח ואף להתייעץ עם אדריכלים או מעצבי פנים כדי לשאוב השראה מפרויקטים אקסקלוסיביים לבתים פרטיים ודירות

המטבח הוא ללא ספק החלל הכי חשוב ומאתגר בעיצוב הפנים של הבית. מצד אחד, העיצוב של המטבח חייב להיות פונקציונאלי ויעיל על מנת שנוכל להשתמש בו כדי לארח, לבשל, לטגן, לאפות ועוד. מצד שני, המטבח גם צריך להיות מעוצב ברמה גבוהה כי זה החדר הראשון שאנחנו מסתכלים עליו ומה שנותן את הטון לאווירה בשאר רחבי הבית או הדירה.

המאפיינים המיוחדים של המטבח מקבלים מענה בריצוף בטון מוחלק. שיטת מיקרוטופינג מאפשרת כיום ליישם את הבטון המוחלק גם במטבח של הבית הפרטי או הדירה, יחד עם יתרונות רבים שאותם לא ניתן להשיג באף דרך אחרת. בשביל ליהנות מכל היתרונות של מיקרוטופינג למטבח, רק צריך לבחור אותו נכון.

למה לבחור מיקרוטופינג למטבח?

התכונות המיוחדות של בטון מוחלק נשמרות במלואן אפילו במטבח. למרות שהחדר מאתגר מבחינת הריצוף שבוחרים עבורו, עדיין ניתן לשלב בו מיקרוטופינג עם יתרונות משמעותיים ובהם:

  • הוא נוח לתחזוקה – מילת המפתח בשילוב מיקרוטופינג למטבח היא תחזוקה. המטבח חשוף להמון לכלוך ונזקים והאינטרס שלנו הוא לשמור עליו נקי וסטרילי, אז לכן עדיף לעשות את זה עם בטון מוחלק שלא דורש יישום של רובה או מרווחים. בניגוד לשיש שאותו אפשר למשל לנקות רק עם חומרים מיוחדים, מיקרוטופינג נוח מאוד לתחזוקה וקל לשמור עליו לאורך שנים רבות.
  • הוא אסתטי – מיקרוטופינג מתכתב עם סגנון עיצוב מודרני ויכול להתאים גם לאלמנטים בולטים של מטבח שמעוצב בסגנון כפרי, קלאסי או תעשייתי. בכל אחד מהמקרים האלה, הדרך להתאים את הבטון המוחלק לצרכים של קהל היעד היא לבחור עבורו את הגימור ואת הדוגמא. בין היתר, ניתן לעשות את זה למשל עם גימור חלק לעומת גימור מחוספס או עם מיקרוטופינג שמוטבעות עליו דוגמאות מיוחדות.
  • התקנה פשוטה ומהירה – בעלי בתים או דירות עם מטבחים חוששים לעיתים להחליף את המטבח כי הם לא רוצים לנטרל אותו לתקופה ארוכה. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של מיקרוטופינג, כי הוא מותקן בקלות ובמהירות. באמצעות יישום מיקרוטופינג ניתן לשנות את העיצוב של המטבח ב-180 מעלות, אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.
  • אפשר ליישם אותו גם בקירות – הריצוף הוא לא האלמנט האדריכלי היחיד שמשפיע על האווירה ועל האופי של המטבח. אם למשל רוצים לחדש את כל חלל הפנים של הבית, ניתן לעשות את זה עם מיקרוטופינג לחידושי קירות או בהפיכת בטון מוחלק לבטון אדריכלי מוטבע.

אף פעם לא מאוחר לעצב מחדש את המטבח

יישום מיקרוטופינג לא דורש מאיתנו לשמור אריחים רזרביים וניתן לשלב אותו לפני כניסה לדירות חדשות או בשיפוץ בית קיים. השיטה לא דורשת הכנה מיוחדת מבחינת ברזל, רשת תמיכה או יציקות בטון ותוך ימים ספורים ניתן לסיים את הפרויקט ולהשלים אותו. כל היתרונות הללו משחקים תפקיד חשוב כאשר בוחרים את הפתרון המתאים של עיצוב וריצוף מטבחים, אז כדאי להביא אותם בחשבון.

בנוסף, אפשר לשאוב השראה מקטלוגים ודוגמאות של יישום מיקרוטופינג בחדרים אחרים בבית. כך יודעים איזה סוג של בטון מוחלק לשלב במטבח ואיך לעשות את זה הכי נכון: גם מבחינת הטעם האישי וגם מבחינת התקציב.