ייבוא סחורה בינלאומית מנמל ימי

יבואנים? מחפשים שירותי ייעוץ עסקי? כדאי שתקראו את המאמר הבא

ייעוץ עסקי ליבואנים

יבואנים עוסקים בסחר בינלאומי ולכן מתנהלים על בסיס יום יומי מול שורה ארוכה של גורמים: לקוחות, ספקים, גופי רגולציה, מוסדות ציבוריים בארץ ובעולם ועוד. כפועל יוצא מכך, המון יבואנים לא מצליחים לנהל את העסק שלהם בצורה יעילה. עם הזמן, זה גורם ליבואנים להפסיד כסף ולאבד לקוחות.

הפתרון הוא שירותי ייעוץ עסקי מותאמים ליבואנים שניתנים על ידי בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. השירות הזה כולל את כל מה שהיבואנים צריכים על מנת להתפתח ולהגדיל את הרווחים שלהם, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך:

  • הכנת תכנית עסקית
  • ליווי אסטרטגי ארוך טווח בפעילות השוטפת
  • פתרון בעיות נקודתיות
  • סקר שוק לבדיקת המתחרים בארץ ובעולם
  • קביעת אסטרטגיה שיווקית ומסחרית

מהי בנית תכנית עסקית עבור יבואנים?

הדוגמא הכי טובה לחשיבות של ייעוץ עסקי ליבואנים היא תכנית עסקית. יזמים בתחילת דרכם יכולים למשל לפנות לשירותי ייעוץ עסקי כדי לבנות תכנית עסקית ראשונית, אותה הם יציגו לבנק כדי לקבל הלוואה או למשקיעים כדי להשיג מימון. במידה ומדובר על יבואנים שכבר יש להם פעילות סחר בינלאומי קיימת, המטרה של שירותי ייעוץ עסקי תהיה לייעל אותה.

תכנית עסקית היא המצפן שלאורו יבואנים יכולים לקבל את ההחלטות שלהם. בשביל שההחלטות יהיו טובות ויתרמו לעסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב לנסח את התכנית הזו נכון. הבעיה היא שלא כל היבואנים מכירים את האופן שבו צריך לבנות תכנית עסקית, אז כאן נכנסים לתמונה מומחים חיצוניים.

איך יבואנים משלבים תהליך ייעוץ עסקי בפעילות שלהם?

אסור ליבואנים להישאר מאחור בעולם שהופך יותר ויותר מהיר, דינאמי וגמיש. בשביל ליהנות מהיתרונות של ייעוץ עסקי, אפשר להתאים את תהליך הייעוץ העסקי לדרישות של היבואנים ולקיים את הפגישות אחת לשבוע או אחת לחודש.

כמו כן, ניתן גם לקבוע מראש את סוג התמחור של השירות ולשלם לפי שעה, במחיר גלובאלי חודשי או במחיר שנתי. גמישות היא מילת המפתח והיבואנים שמקבלים שירותי ייעוץ עסקי שמותאמים לדרישות ולצרכים שלהם הם כמובן הראשונים ליהנות ממנה.