כל הפתרונות שמציע מכון אורטופדי

כל הפתרונות שמציע מכון אורטופדי

התפקיד של מכון מקצועי בתחום האורטופדיה הוא להציע לנו פתרונות שונים ולרכז אותם תחת קורת גג אחת. עם זאת, עדיין חשוב להכיר את ההבדלים בין סוגים של מוצרים אורטופדיים ולוודא התאמה בין הדרישות של קהל היעד לבין הפתרונות של המכון

התמחות באורטופדיה מבוססת על היכרות עם המבנה האנטומי של כף הרגל. באמצעות היכרות עם כף הרגל ניתן לעזור לגברים ונשים בגילאים שונים לשנות את המנח הטבעי, לחלק אחרת את העומסים המוטלים על הגוף ולשפר את איכות החיים. עם הזמן, התמחות בתחום האורטופדיה גם עשויה למנוע החמרה של המצב הרפואי ושיפור באיכות השיקום גם אחרי תאונה, אירוע מוחי וכן הלאה.

איפה מוצאים פתרונות אורטופדיים שונים?

השאלה המתבקשת היא למי כדאי לפנות על מנת להשיג אביזרי אורטופדיה וכדי לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת. בהקשר הזה, הפתרון המתבקש הוא כמובן מכון אורטופדי שיש מאחוריו ניסיון מוכח וידע אמין. בזכות הידע של מכון אורטופדיה, אפשר לקבל פתרונות שונים בהתאמה אישית. היתרון של רכישת מוצרים אורטופדיים דרך המכון הוא לא רק ריכוז כל השאלות תחת קורת גג אחת, אלא גם אפשרות לבחור מאותו קטלוג ולהשיג מחירים טובים.

הבדלים בין מוצרים אורטופדיים

הפתרון העיקרי שמציע מכון אורטופדי הוא אביזרים שמותאמים לפלג הגוף התחתון. במסגרת התאמת פתרונות לפלג הגוף התחתון של גברים ונשים בכל הגילאים, צריך למשל להכיר את היתרונות של פרוטזה לרגל ואת המאפיינים המיוחדים של מדרסים. לאחר מכן, ניתן להשוות בין מוצרים אורטופדיים ולבדוק לאיזה סוג של בעיות אנטומיות הם מיועדים.

התאמה אישית של מוצרים ואביזרי אורטופדיה

פתרון אחר ולא פחות חשוב שמציע מכון אורטופדי בא לידי ביטוי בתהליך מסודר של התאמת האביזרים לצרכים של קהל היעד והמטופלים. ראשית, במכון אורטופדי מספקים לכל מטופל את הכלים המתאימים להדמיה תלת ממדית, לאבחון מקיף, לבדיקת הרקע הרפואי והגנטי ועוד. בגלל שיש המון סוגים שונים של מוצרים אורטופדיים, התאמה אישית שלהם לצרכים של המטופלים היא קריטית לצורך שיפור התוצאות של הטיפול.

התייעצות עם אורטופד – ללא התחייבות

לא כדאי להקל ראש בפתרון שמציע מכון אורטופדי מבחינת התייעצות עם בעלי מקצוע. עד לפני כמה שנים היינו צריכים לשלם מאות שקלים לשעה רק בשביל לפגוש אורטופד מקצועי ומומחה, אבל כיום כבר ברור שניתן לעשות את זה בדרך אחרת: לפנות אל מכון מסודר, לבדוק איזה פתרונות הוא מציע, לשאול על הניסיון שלו ולרכז את כל התהליך באופן יעיל ומהיר. 

טיפול באביזרי אורטופדיה גם אחרי התאמת המוצר למטופל

סוגים מסוימים של מוצרים אורטופדיים מחייבים מעקב ובמידת הצורך גם תיקון. אם למשל רוצים להתאים פרוטזה לרגל לצרכים של המטופל אבל אחרי כמה שנים מגלים שהדרישות השתנו, סביר להניח שהדרך לעשות את זה תהיה להגיע פיזית אל מכון אורטופדיה מקצועי. כאן צריך לוודא מראש שהמכון אכן מציע פתרון כזה ושיש לו ניסיון מוכח איתו.

איך בוחרים מכון מקצועי?

הפתרונות שמציע מכון אורטופדי יכולים להיות פונקציה של ניסיון, מיומנות ומקצועיות. בשביל לבחור נכון מכון כזה, צריך לקבל עליו המלצות ממטופלים קודמים. אם לא מכירים אישית מטופלים שקיבלו פתרון והיו מרוצים, ניתן לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. בכל מקרה, זה לא מחליף ביקור פיזי במכון. במהלך הביקור ניתן להסתכל מקרוב על הפתרונות שהוא מציע, לבדוק מה מאפיין אותם וכמובן גם לשאול על טווח המחירים המקובל בתחום ובענף.

 

אולי יעניין אותך גם >> מדרסים ביומכניים