קבלני איטום בירושלים

כיצד לאתר קבלני איטום מומלצים בירושלים?

קבלני איטום בוחרים שיטת עבודה וחומרי גלם בין היתר לפי האזור שבו הם עובדים. במאמר הבא נסביר מה מיוחד בסל השירותים של קבלני איטום בירושלים, איך מקבלים עליהם המלצות וכיצד מאתרים אותם

ירושלים היא לא רק עיר הבירה של ישראל, אלא גם אחת הערים המפורסמות בעולם. עם זאת, לא רבים מביאים בחשבון את המאפיינים המיוחדים של ירושלים מבחינה גיאוגרפית. בין היתר, ניתן לראות את זה למשל בגובה של ירושלים בהשוואה לערים אחרות ובתנאי האקלים בחורף ובעונות המעבר. בנוסף, למאפיינים המיוחדים הללו של ירושלים יש השפעה על האופן שבו צריך לבצע איטום.

מה עושים קבלני איטום בירושלים?

התפקיד העיקרי של קבלני איטום בירושלים הוא להתאים את השירות לצרכים של קהל היעד. בשביל שהאיטום יהיה גם משתלם וגם אפקטיבי, חשוב להשתמש בחומרי גלם מתאימים. אם רוצים לוודא שחומרי הגלם מתאימים למטרות שאותן מנסים להשיג, בודקים מה מאפיין את ירושלים מבחינת מספר ימי הגשם, אחוזי הלחות, סוג האבן שבה משתמשים כדי לבנות את רוב המבנים בעיר וכן הלאה.

בחירת קבלני איטום לפי אזורי מתן שירות

החדשות הטובות מבחינת הלקוחות הן שניתן להשתמש באזורי מתן שירות ככלי להשוואה אפקטיבית בין סוגים שונים של קבלני איטום. במילים אחרות, כדאי מלכתחילה לבדוק איפה עובדים קבלני איטום מסוימים ועד כמה הם מכירים את האזור או את העיר. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה וליצור קשר עם אותם קבלני איטום רלוונטיים כדי לשאול על זמינות.

באיזה חומרי איטום כדאי להשתמש?

איטום נדרש בירושלים דווקא בגלל שיש בה כמות ימי גשם גבוהה יותר מאשר ערים אחרות בישראל. לזה צריך להוסיף את האבן הירושלמית שבה משתמשים בכל רחבי העיר על מנת לבצע חיפוי פנימי או חיצוני, כמו גם את הדרישה לעיצוב אחיד בחזות ובקירות החיצוניים. עם זאת, קיימים סוגים שונים של חומרי איטום שבהם כדאי להשתמש.

קבלני איטום בירושלים

איטום ביריעות ביטומניות

רוב עבודות האיטום באזור ירושלים ובערים קרות אחרות בישראל מבוססות על יישום של יריעות ביטומניות. סוג כזה של יריעות מחזיק מעמד 10 שנים לפחות, הוא מתאים בעיקר לאיטום גגות והוא נחשב אמין ויעיל. יתרה על כך, יריעות ביטומניות מסוגלות להתמודד גם עם כמות גדולה של ימי גשם – כמו שיש בירושלים.

זיפות גגות ואיטום קירות חיצוניים

שירות אחר שניתן על ידי קבלני איטום בירושלים יכול להיות מבוסס על זיפות גגות. הזיפות זול יותר מאשר היישום של היריעות הביטומניות, אך הוא מחזיק מעמד פחות זמן ומתאים בעיקר לתיקונים. לשם השוואה, ניתן גם לבצע איטום של קירות חיצוניים עם חומרים אחרים ומשחתיים שמבוססים על חומרים ביטומנייים בלבד.

איטום של מרתפים וחניונים

קהל היעד שפונה אל קבלני איטום בירושלים כולל בתוכו אנשים פרטיים, בעלי משרדים ועסקים וגם נציגים של העירייה. בכל אחד מהמקרים האלה, התפקיד של קבלני האיטום הוא להתאים את הפרויקט לדרישות של הלקוחות. החשיבות של התאמה לדרישות רלוונטית אצל כל הלקוחות, אך היא בולטת כאשר יוצרים קשר עם קבלנים מקצועיים לצורך איטום של מרתפים וחניונים נמוכים. במקומות כאלה מבצעים איטום שלילי ולא חיובי ומשתמשים בשיטות אחרות לגמרי.

כל כמה זמן צריך לבצע איטום?

איטום טוב שמבוצע על ידי קבלן מקצועי יכול להחזיק מעמד זמן ממושך. יתרה על כך, ניתן לתאם שירותי איטום מול קבלנים שמציעים תקופת אחריות ארוכה ולהיעזר בה כדי לחסוך בהוצאות בכל מקרה של הופעת רטיבות ונזילות.