אביזרים וציוד לבריכה ביתית

ציוד לבריכה

פעם בשביל ליהנות בקיץ בבריכה, האופציה היחידה הייתה לנסוע אל הבריכה העירונית או לכל בריכה ציבורית אחרת ומי שהייתה להם בריכה ביתית היו בודדים. בריכה ביתית זה היה אומר חפירה גדולה ומשמעותית והמון השקעה בעיקר של כסף אבל היום בריכות ביתיות צצות כמעט בכל חצר, כי כבר לא חייבים לחפור בקרקע, וכי הן עולות מאות שקלים ועד אלפי שקלים בודדים.

אילו אביזרים לבריכה ביתית יש? הנה חלק מהם.

ציוד לבריכה ביתית – בעיקר לשמירה על ניקיון והיגיינה

בריכה ביתית יכולה להיות כר פורה לחיידקים מכיוון שילדים נכנסים ויוצאים ממנה ומביאים איתם לא פעם לא מעט לכלוך. זה גם לא נעים לשחות בבריכה לא נקייה וחשוב לשמור עליה במצב נקי והיגייני גם בשביל לשמור על בריאותם של הרוחצים וגם בשביל להאריך את ימי הבריכה כמה שיותר.

רובוט לבריכה

אי אפשר לדבר על ציוד לבריכה ביתית בלי לדבר על הרובוט הידוע, זה שיעבוד קשה בזמן שאנחנו והילדים שלנו ננוח מחוץ לבריכה. יש לו אומנם עלות אבל היעילות שלו גוברת עליה, הוא עושה עבודה מדהימה ומכסה את רוב התחזוקה של הבריכה. הוא בעצמו כולל אביזרים שונים שאפשר לרכוש וכשמשקיעים ברובוט איכותי נדהמים מהתוצאה. אם ניסיתם לתחזק ולנקות את הבריכה עם רשת ואחר כך ניסיתם רובוט, בטוח שמהר מאוד הבנתם את ההבדל.

צנרת לבריכה

נחזור קצת אחורה לרגע בו אתם מחליטים לרכוש בריכה ביתית ולהתקין אותה בחצר שלכם. אתם בטח בשיא ההתלהבות בעיקר אם הקיץ כבר הגיע, אבל רגע לפני שאתם מחליטים על המיקום שלה, כדאי שתשקיעו בצנרת איכותית ותיקחו בחשבון את התשתיות. אם תרכיבו את הבריכה בלי להתאים את הצנרת למקור המים שיש לכם ולקרבה אליו, זה עלול לסבך לכם את הכול. אביזרים לבריכה ביתית כוללים צינורות והם יכולים להיות קשיחים או גמישים ובקוטרים שונים.

כימיקלים לבריכה

ציוד לבריכות ביתיות כולל גם כימיקלים לאותן בריכות והם מסייעים בניקיון ובשמירה עליה כהיגיינית. את טבליות הכלור אתם בטח מכירים אבל יש עוד רבים אחרים כמו חומצות מלח, טבליות הצללה, גרגירי כלור, מייצב כלור, שק מלח ואחרים.

פילטר לבריכה

עוד אמצעי לשמירה על הניקיון הוא הפילטר לבריכה. הוא מסנן את מי הבריכה באופן רציף כדי למנוע לכלוך ומזיקים, וכדי לשמור אותה מחוטאת עד כמה שאפשר. הוא עובד יחד עם הכימיקלים שהזכרנו קודם והוא משתלב מצוין גם עם הרובוט.

 

חימום לבריכה

כיף להיות בבריכה בשעות היום החמות אבל מה עם שעות הערב כשקצת מתקרר? מה עם הימים הפחות חמים שיש לנו? לא חבל לא לנצל כל רגע שאפשר בבריכה? בשביל זה יש את האופציה של חימום לבריכה, מערכת שמחממת את המים ומאפשרת ליהנות ממנה הרבה יותר.

בסטוואי ישראל – איכות ושירות ללא תחרות

ציוד לבריכה ביתית יש בשפע חלקו חובה וחלקו מומלץ. מה שבטוח הוא שכדאי לרכוש אותו בחברה עם ניסיון רב ועם לקוחות רבים שכבר מרוצים מהמוצרים ומהשירותים שלה, חברת בסט וואי ישראל היא החברה המובילה ביותר בתחום, צרו איתנו קשר עוד היום.