איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

אם גם אתם זקוקים מעת לעת לשירותי איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית לעסק/ ביתכם הפרטי, ואינכם יודעים כיצד להזמין שירות איתור נזילות ואף זקוקים להדרכה כיצד לעבור זאת בהצלחה תוך חסכון בעלויות, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נעזור לכם לעבור את התהליך בקלות וללא דאגות מיותרות ואף גם תוכלו לחסוך בעלויות הטיפול.

 

קודם כל, מה עשוי לגרום לנזילות מים בצנרת?

לרוב, הסיבה המרכזית לכך שיש נזילות ברחבי הצנרת היא – בלאי.
בלאי של צנרות מאחורי קירות ביתכם נגרמת מהתיישנות הצנרת והצטברות חלודה עם הזמן.

ובמיוחד אם אתם מתגוררים בבית שנחשב ישן.
בלאי של צנרת הבית עלול להוביל לנזילות של מים מתוך הצינורות, ועלולים להרטיב את קירות ביתכם ואף לאפשר למים לחצות את הקיר ולגרום להתפוררות הקיר / גבס ולגרום לעלויות נוספות. (תלוי בחומרת הנזילה ומהו מקור הנזילה).

דרך אשר איתה תוכלו לגלות אם גם אצלכם קיימת נזילת מים היא לגשת ישירות אל מונה המים של ביתכם, ולוודא כי כמות המים שאתם מוציאים נשארת הגיונית אל מול כמות המים שהמונה מראה.

לעתים קרובות עקב נזילות מועטות לא נוכל באמת לצפות בהבדל ובאמת להבין אם מדובר בנזילה או שמדובר בצריכה מוגברת של מים. במידה והנכם רואים שישנה נזילה ואף רואים אותה ומונה המים מראה על צריכה לא הגיונית של מים ולא יודעים את מקור הנזילה, זהו הרגע להזמין אינסטלטור לאיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית שיבוא ויבחן בכלים טכנולוגיים את מקור הנזילה ולפתור אותה בהקדם.

כיצד מתבצע הטיפול במצלמה תרמית?

בד"כ האזור בו התגלתה הנזילה משפיע על תהליך הטיפול וגם על השיטה שתיבחר על מנת לטפל בבעיה. איש האינסטלציה ייגש עם המצלמה התרמית אל אזור הנזילה ויתחיל בסריקות לאורך כל צנרת הבית/עסק שלכם. הסריקה מתבצעת באמצעות גלי אור אינפרה אדום ובאמצעות כך איש האינסטלציה יוכל לראות בבירור רב את מקור הנזילה ללא טיפולים מוקדמים.

מצלמה טרמית

כיצד ניתן לחסוך בטיפול איתור נזילה?

חשוב לציין כי עד לפני תחילת השימוש המסחרי במצלמות תרמיות, איתור נזילות היה טיפול שאינו נחשב לפשוט ואף לעתים מורכב ממספר טיפולים קודמים. במקרים מסוימים עלויות הטיפול באיתור נזילות היו נפרדות מעלויות הטיפול בנזילה, מה שהוביל לעלויות גבוהות לצורך טיפול פשוט בצנרת הבית.

  • מחיר ממוצע עבור שירות איתור נזילות עם מצלמה תרמית – נע בין 900 ש"ח ל-1,300 ש"ח. נציין כי זהו מחיר עבור איתור התקלה בלבד, ללא הטיפול בתקלה.

כיום עלויות הטיפולים ירדו משמעותית והשימוש הפשוט במצלמה תרמית אפשר חיסכון בעלויות וגם בזמן, גם לבעל המקצוע וגם לבעלי הבית/עסק. עלויות איתור הנזילה בצנרת אינם זולים במיוחד, אך יש להבין כי איתור נזילה טוב מאפשר חיסכון בעלויות רבות בהמשך שלבי התיקון, ואין ממה להירתע מעלויות טיפול טוב.

כיצד מוצאים איש אינסטלציה טוב ואמין?

לקרוא המון המלצות על אנשי אינסטלציה, או ברחבי האינטרנט או ע"י שאילת שכנים או מכרים שיכולים להמליץ על אינסטלטור טוב ואמין.

כאשר אתם משוחחים עם בעל המקצוע חשוב לוודא ולשים לב כי הוא אינו קופץ ישר לנושא התמחור מבלי לשאול אתכם מספיק שאלות על מנת להבין את עומק הבעיה, חשוב מאוד לא למהר לקראת סגירת עסקה עם איש המקצוע לפני שווידאתם את הבעיה עם מספר אינסטלטורים כדי להיות מספיק בטוחים בכל מה שקשור לצנרת ביתכם ובעיקר לכספכם הפרטי. אם אינכם מעוניינים לעבור את כל ההליך המיון המייגע ומעוניינים לעבור ישירות אל אינסטלטור לאיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, חברת תרמוטסט היא התשובה עבורכם ובאמצעותם תקבלו את המחיר המשתלם ביותר ואף את השירות המקצועי ביותר.