למה שקיות צלופן מתאימות לעסק

האסתטיקה, הנוחות והעמידות הן רק חלק מהסיבות שבגללן כדאי לשלב שקיות צלופן בעסק. אז בתקופה שבה אין לכם הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות – מאוד כדאי להכיר את השקיות הבאות שישתלבו אצלכם בפעילות המסחרית

שקיות צלופן לעסק

שקיות צלופן יכולות לשמש לאריזה ולטובת שורה ארוכה של מטרות נוספות. אנחנו רגילים למצוא שקיות כאלה כחלק בלתי נפרד מהעיצוב באולמות אירועים, אבל גם בעלי עסקים מגלים את היתרונות שלהן. 

יתרה על כך, התאמה אישית של השקיות היא כיום משימה פשוטה וקלה. בשביל לבצע אותה, כל שנדרש הוא ליצור קשר עם חברה שמתמחה בפתרונות אריזה ולהגדיר את הצרכים של העסק או החנות.

כל הסיבות לבחור שקיות צלופן לעסק ולחנות

בעלי עסקים מעדיפים שקיות צלופן כי יש להן יתרונות שאותם אי אפשר להשיג באף דרך אחרת. הנה כמה מהם:

  • נוחות – שקיות צלופן נוחות לעבודה. הן לא נקרעות בקלות אבל עדיין נשארות שקופות, אפשר לקפל אותן ביד וללא צורך בחומרי אריזה מיוחדים והן חוסכות זמן ומאמץ. את השקיות ניתן למשל לשלב ממש ליד הקופה על מנת לארוז עבור הלקוחות את המוצרים החדשים, או לשלוח אותן יחד עם המוצר באריזה גדולה יותר אחרי רכישה אונליין. בכל אחד מהמקרים האלה, הנוחות משחקת תפקיד חשוב מבחינת המענה לדרישות של בעלי עסקים וחנויות.
  • אסתטיקה – אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של שקיות צלופן בלי להזכיר את האסתטיקה שלהן. השקיות כאמור שקופות, אבל יש להן טוויסט מרענן שלא קיים בסוגים אחרים של פתרונות אריזה. בזכות המראה המיוחד של הצלופן ניתן להשאיר רושם ראשוני חיובי גם על לקוחות חדשים וגם על לקוחות קיימים, כדי להגדיל את ההכנסות של העסק ולהמשיך לפתח אותו.
  • עמידות – שקיות צלופן מתאימות לעסק כי הן השקעה משתלמת. מבחינה מסחרית, מה שהופך אותן להשקעה ולא להוצאה רגילה זו עמידות מוכחת. קשה מאוד לקרוע את השקיות והן מצליחות להתמודד גם עם תנאים אינטנסיביים של אריזה בבתי עסק עמוסים. העמידות היא ערך חשוב בבחירת פתרונות אריזה ושקיות לעסק, כי בסופו של דבר מדובר על כרטיס הביקור שאותו הלקוחות גם לוקחים איתם הביתה.
  • גמישות – שקיות צלופן לא נקרעות בקלות, קשה לפרק אותן ואפשר להשתמש בהן גם לאריזת מתנות וגם לאריזת חפצים אחרים. מלבד מודולאריות גבוהה מבחינת התאמה של שקיות צלופן לצרכי העסק, יש להזכיר גם את ההתאמה שלהן לאריזה באופן סגור ולאריזה באופן פתוח. הצלופן עושה את העבודה שלו מבחינת הרושם הראשוני ולבעלי עסקים רק נותר לבחור כיצד לשלב את השקיות והאריזות בתהליך העבודה מול הלקוחות.

איך בוחרים שקיות צלופן?

התנאי היחיד לניצול כל היתרונות השונים של שקיות צלופן עבור בתי עסק וחנויות הוא לבחור אותן נכון. קודם כל, בודקים באיזה סוג ספציפי של שקיות מדובר ומה העובי של הצלופן. שנית, משווים מחירים בין סוגים שונים של שקיות כאלה ובודקים שהצעת המחיר מתאימה למקובל בתחום ובענף. לאחר מכן, ניתן גם להוסיף למשוואה שיקולים דקורטיביים: מה הגוון של השקיות, עם איזה פתרונות אריזה הן מתכתבות ואיך ניתן לשדרג אותן.

עוד דרך טובה לבחור שקיות צלופן היא לשאוב השראה מקטלוגים של בתי עסק, חנויות ורשתות. את ההשראה ניתן למשל לקבל מאתרי האינטרנט או פיזית בחנויות עצמן. אם פונים אל חברה שמתמחה בפתרונות אריזה לבתי עסק וחנויות, אפשר לבקש מהנציגים שלה להראות דוגמאות לשקיות צלופן מתאימות.